top of page

Formularz reklamacyjny 

Jeśli chcesz zareklamować produkt zakupiony w naszym sklepie (np. z powodu wady, uszkodzenia lub niezgodności z umową), możesz skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego. Wydrukuj go i wypełnij, a następnie dołącz do przesyłki zwrotnej lub prześlij nam skan/zdjęcie wypełnionego formularza e-mailem. Pamiętaj, że zgłoszenie reklamacji możesz też złożyć w dowolnej formie (np. w treści e-maila), ale formularz pomaga upewnić się, że przekażesz nam wszystkie potrzebne informacje.

 

Dane do zgłoszenia reklamacyjnego:

Imię i nazwisko (lub nazwa Klienta): …………………………………………

Adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość): …………………………………………

Telefon kontaktowy: ……………………………… Adres e-mail: ………………………………

Numer zamówienia / faktury: ………………………………

Data zakupu (otrzymania towaru): ………………………………

Reklamowany produkt (nazwa, model): …………………………………………

Ilość / numer serii (jeśli dotyczy): ………………………………

Opis wady / niezgodności towaru z umową:
(Proszę opisać na czym polega problem, kiedy został zauważony itp.)
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………

Żądanie Klienta:
(Proszę zaznaczyć/wybrać jedno lub kilka żądań zgodnie z przysługującymi uprawnieniami)

[ ] Wymiana towaru na nowy

[ ] Obniżenie ceny – proponowana kwota obniżki: ………… zł

[ ] Odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy) – dotyczy istotnych wad; proszę podać numer rachunku bankowego do zwrotu:
…………………………………………………………………

Dodatkowe uwagi:
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………

 (Miejsce i data)                                                                                                                (Czytelny podpis Klienta)

Instrukcje: Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w terminie maksymalnie 14 dni z informacją o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W ramach procesu reklamacyjnego możemy poprosić o odesłanie produktu na nasz adres – w takiej sytuacji koszt przesyłki pokrywa sprzedawca (przekażemy Ci etykietę nadawczą lub zwrócimy koszt wysyłki). Więcej informacji o procedurze reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie (§7 Reklamacje) oraz w korespondencji, którą będziemy wymieniać podczas załatwiania sprawy.

Dziękujemy za skorzystanie z naszego sklepu i przepraszamy za powstałe niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem jak najszybciej.

(Powyższy formularz nie stanowi ograniczenia praw konsumenta – możesz zgłosić reklamację również bez korzystania z formularza.)

bottom of page