Formularz reklamacyjny
Jeśli chcesz zareklamować produkt zakupiony w naszym sklepie (np. z powodu wady, uszkodzenia lub niezgodności z umową), możesz skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego. Wydrukuj go i wypełnij, a następnie dołącz do przesyłki zwrotnej lub prześlij nam skan/zdjęcie wypełnionego formularza e-mailem. Pamiętaj, że zgłoszenie reklamacji możesz też złożyć w dowolnej formie (np. w treści e-maila), ale formularz pomaga upewnić się, że przekażesz nam wszystkie potrzebne informacje.
Dane do zgłoszenia reklamacyjnego:
Imię i nazwisko (lub nazwa Klienta): …………………………………………
Adres (ulica, kod pocztowy, miejscowość): …………………………………………
Telefon kontaktowy: ……………………………… Adres e-mail: ………………………………
Numer zamówienia / faktury: ………………………………
Data zakupu (otrzymania towaru): ………………………………
Reklamowany produkt (nazwa, model): …………………………………………
Ilość / numer serii (jeśli dotyczy): ………………………………
Opis wady / niezgodności towaru z umową:
(Proszę opisać na czym polega problem, kiedy został zauważony itp.)
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
Żądanie Klienta:
(Proszę zaznaczyć/wybrać jedno lub kilka żądań zgodnie z przysługującymi uprawnieniami)
[ ] Wymiana towaru na nowy
[ ] Obniżenie ceny – proponowana kwota obniżki: ………… zł
[ ] Odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy) – dotyczy istotnych wad; proszę podać numer rachunku bankowego do zwrotu:
…………………………………………………………………
Dodatkowe uwagi:
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
(Miejsce i data) (Czytelny podpis Klienta)
Instrukcje: Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w terminie maksymalnie 14 dni z informacją o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W ramach procesu reklamacyjnego możemy poprosić o odesłanie produktu na nasz adres – w takiej sytuacji koszt przesyłki pokrywa sprzedawca (przekażemy Ci etykietę nadawczą lub zwrócimy koszt wysyłki). Więcej informacji o procedurze reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie (§7 Reklamacje) oraz w korespondencji, którą będziemy wymieniać podczas załatwiania sprawy.
Dziękujemy za skorzystanie z naszego sklepu i przepraszamy za powstałe niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem jak najszybciej.
(Powyższy formularz nie stanowi ograniczenia praw konsumenta – możesz zgłosić reklamację również bez korzystania z formularza.)